piątek, 7 lipca 2017

Poprawność polityczna - PRZYWITANIE


   Blog PHENOMENAL jest miejscem gdzie będę dzieliła się z Wami moimi zainteresowaniami
oraz przemyśleniami na pewne tematy. To będzie mój taki mały świat. Wróciłam do blogowania po 2-3 latach. Brakowało mi tego. Tematyka? Skąd taka nazwa bloga? Nie, to nie jest samozachwyt. To słowo samo w sobie mi się podoba, dlatego stwierdziłam, że co złego tak nazwać bloga? Nie chce Wam od razu zdradzać wszystkiego o sobie. Jest to może taka mała zachęta do zaobserwowania, ale ja ma taki pomysł na tego bloga. Po troszeczku do celu. Z resztą, sami się przekonacie. :)


9 komentarzy:

  1. Będe odwiedzać bardzo mnie ciekawi nazwa i jak to się wszystko dalej potoczy :D czekam na kejne posty i pozdrawiam ;)
    BYE ŁARI
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  2. "Jestem pełnoletnią osobą, która ciągle poszukuje swojej gwiazdy śmierci" - ten opis mnie bardzo zaciekawił, naprawdę zrobił na mnie duże wrażenie. Kolorystyka bloga i ten wpis też. Musisz być u mnie polecona, znalazłam kolejnego fantastycznego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesujący wstęp i opis. Jestem ciekawa co będzie się tu dalej działo. :)
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w blogowaniu! :D

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy post, będę wpadać napewno :) zapowiada się bardzo ciekawie
    Pozdrawiam i powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. great :)
    NEW BLOG! PLEASE FOLLOW ME: YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej!
    Chcesz poćwiczyć swoje pisarskie umiejętności i przy okazji wygrać książki, upominki, reklamę bloga i grafikę? Tak? W takim razie zapraszam Cię serdecznie do konkursu literackiego „Już nie zapomnisz mnie” – www.przedwojenny-konkurs.blogspot.com Wystarczy napisać opowiadanie o dowolnej tematyce do 5 stron i… co dalej? Dowiedz się szczegółów, czytając regulamin na blogu. Pozdrawiam ciepło!

    Ps. Przepraszam za spam, ale wiadomo, jak trudno jest się zareklamować. A może akurat Cię zainteresuje konkurs?

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiam się jak to będzie wyglądać ;)
    Pozdro.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie sie wszystko zapowiada, życzę powodzenia! :)

    Zapraszam do siebie:
    porannepogaduszki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za:
> każdy komentarz
> obserwacje ^^